Tuesday, April 26, 2011

DINNER+BIRTHDAY BASH!




BEEB&YAYA



26 th april 2011,saya dengan ini,mengisytiharkan,bahawa,dinner tadi sagatlah
besst!tau x bestttt!
ergghh.sumpahh nanti rinduu kat korang semua guyss.
dinner ni sempena tahun akhir kami,dalam diploma in banking.
JBM1126C,uhhh.dorang mmg gila!
bertempat di juara ikan bakar,johor.menggabungkan beberapa meja,
maka,kami gembira sambil makan makan.
okay.merepeekk.
ini ada some pic yg saya bolehh kongsii bersama.



inilahhh JBM1126C.mereka semua.



fawa&kashfi yg sgt cute apabila digabungkan dan
yg pada mulanya xangkat call sbb tgh karoke.erggh!
aku tekanan sbb dah lama xkaroke.HAHA.




besties





kira dari beeb : tiga org belahh kanan dan depan saya nilahh
menyimpan rahsiaaaaa mkn malam kami.




lepas makan2,kami pergi dataran.
dengan bangganya aku yg menyokong idea
"atik,jom lpasni lpak dataran"





rutinnn wajib apabila bergambar.
okay.lom-lom!





kelasss saya.




classmate perempuan saya :)
semua comel2.






nombor 2





okay.yg ni aku nak cerita panjang!HAHAH.lpas je lompat2,atik dtg bawak kek n
maino dah siap2 tepung di tangan.
hambik kau hambik
taurians!
hahaha.
with birthday song,kami telah diraikan untuk this coming birthday!sekali dengan kek
untuk 6C.ini tauriannsss:
-yatt-
-fawa-
-beeb-

sumpaahh malam ni besst!
sayang korang.happy graduation day.
i love you guys.
sayang banyak2.
kalau dah smbung degree nnti,jgn sombong2 tauu.
nnti kita hangout lagi.
n good luck untuk our last paper.MR. AND MRS. LEGAL.
hee!
love you JBM1126C!
YOU GUYS ROCK!

No comments:

Post a Comment