Friday, April 29, 2011

gonna miss all.

ergghh.berapa jam je lagi aku akan meninggalkan uitm segamat.last paper,at 2 pm.LEGAL.

perasaan yg sangat sedih.bila hari2 aku selama 3 tahun dah pun mula habis.and lepasni kalau ada rezeki aku sambung degree lah kot.haha.wait and see je.

memang lahh ada perasaan happy dah bhabis diploma,tapi,perasaan sedih n berat hati untuk tinggalkan kampus,banyak banyak.lagi2 bila tringat dekat hoki,for 3 years aku berkhidmat dalam hoki.it was a very beautiful experiences that i ever had..sumpah sedih nak tinggalkan hoki uitm johor.lepasni,harap sgt yang ajk2 baru akan menaikkan lagi nama uitm johor.u guys bolehh!bila berada di bawah kpimpinan en halim,as coach,memang lahh lagi buat best melibatkan diri dgn hoki.sbb coach sangat best dan sporting.bila coach nk marah,kena pkir 2 3 kali...okay,enough psal hoki..

lepasni dah xde beli makanan yg bekas makanan tu kena cas 30 sen sbb uitm xbenarkan penggunaan polistrin.lpasni boleh simpan 30 sen hari2.yeehha!hahahaha..lpasni xde dah makan sekali dgn roomate,classmate diploma.sumpahh rinduu kat korg nnti.tapi,even dah abes diploma,kite still bolehh lpak2 lagii kan korang?hangout 1 hari xbalik2 pon xpe.hee.to all jbm1126C,do take care.kepada yg dah nk kawen,jgn lupa ajakk denn.akan ku jadi flower girll.heehh:)

lastly,i wish that u guys berjaya dimasa hadapan.jangan lupa aku.kalau lupa,siapplah.aku bunuhh korang.HAPPY GRADUATION.

love you.beeb.

No comments:

Post a Comment