Wednesday, September 8, 2010

selamat hari raya.



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN.

aku mintak maaf dari ujung rmbut smpai ujung kaki semua..diharap raye kali ni meriah adenye..

walaupun raye aku taun ni laen dari yg laen,tp aku kene happy jugak.cmtu jgak ngan family aku sume.even nenek,mak kat dlam wad,raya kat hospital pon care gak ape.huu.20 taun baru aku rase tau raye kat hspitall..yupp,aku mmg sedeh mcm nk gilaa,tapi nk xnak aku kene harungi jugak.
nenek?kat hospital mlake.mak?hospital putrajaya.xtau la raye ni cmane..2 hari lagi hari lebaran,.
em.aku harap sgt yg taun ni meriahh mcm biasa.(kene kuat lahh mcm ni)
huu.
pape pon,aku btol2 harap yg emak n nenek cepat sembuh.saya sedia berkhidmat untuk menjadi anak dan cucu yg baek!yeeaahh!
korg sume,selamat hari raye lagi skali..smbut meriah2 tau.hee.
MAAF ZAHIR DAN BATIN.

No comments:

Post a Comment