Sunday, September 5, 2010

terbaek :)


Congrats BABA .ngee.baru2 ni baba dpat APC..Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2009..tahniah tahniah encik abidin!i’m proud be ur daughter.cehceh.(yeye je aku nih).taun ni baba segak berbaju batik ijau.ni?mestilaah warne peberet akak n aku.hee.ni la die hasil die..stiap hari baba akan g keje pkul 5.30 pg,then pkul 10 mlm baru balekk.kdg2 smpai aku xdpat jumpe baba tok 2 ari.ye la..baba g kje pagi tu,aku atas ktil lagi..pastu bile baba balik keje,aku xdek kat umah plak.balek je umah baba dah tido.tu la ko awa..bejalanlagi..
Ni?APC baba tok kali ke 5.yess,he got APC for the 5th times.HAHA.gilee la..aku xtau pape pon.tau2 je akak dah upload pic baba.die dgn akak..on that day,KSM ade koir,akak join koir tuh.bagussla,anak nyanyi tok baba nih.haha..dah baguss sgt dah tu kak..ape lagi ba..duet raye taun ni up ckit laah.hee!
Ade bape taun je lagi ni baba dapat berkhidmat.so,dgn penuh semangat,semoge baba terus cemerlang menjadi bapa dan pekerja yg terbaeekk!yaahh!sayang baba byak laa!

No comments:

Post a Comment