Saturday, October 9, 2010

KAMI ADA MEREKA :)

wawas.hee
wanie,aien. love korg.


melawat munyet dikebun belakang umah farid.






ini baru lepas malakn! yeaah :)




yaahh!hari yg beshh! :)


sebab mereka dtg mase kami memang betul2 tertekan sebabkan hari2
yg sgat pack.betul2 pack.esok test lagi.
semalam?test yg mcm haram.sorry mam,kalau kertas saya di photostat kali ke 2.huu!!

bgun je pg2 bute td,dah xtau nk wat ape.(pagi la sgt.11.35 pg)pagi la tuh kan?konon je nak g karsei.sekali,amek ko,perasmian atas katil.LALALA.

tgahari tu.aku nyatt menyiapkan tugasan yg xsiap..then,dapat call.faridajak makan umah die.woot woot!terima kasih mak farid.kami betul2 menghargainya.untuk penutup bulan syawal,kitorg dpat mkan nasi impit,kuah kacang,rndang ayam,agar2,air oren,pulut.buurrppp.terasa lapar balik.adehh..

ptg nye,around 6.30,aku dpt call,wanie n aien kat jementah.wth!!HAHA..SUMPAH AKU RINDUU KAT DORG.rupe2nye,dorg smpai je,dorg ckap dorg dtg 2 je.jumpe kat mcd segamat.riinnduu kat korg.pastu wanie n aien soh aku n yatt naek ngan die.bodo!rupe2nye ayep n kecik ade skali.HAHA.YAHH.birthday boy ade laah wehh.
farid pon join kitorg skali..ramai2 bes gilaa.havin dinner kat kdai abg ad..pastu g karoke kat "atas 7E" farid cakap laah.hee :)

woii beeb!yaya!kau paham x esok malam korg ade tesstt??(berjimba sekejap xpe kot.hee)
then around 11 dah balik kampus alekk.even dlm mase yg sekejap,aku sgt menghargai that
moment.dah lame x hangout skali..WANIE,AIEN,FAIZ,AYEP,FARID,PEEP,WAWA,UCU,YATT.sayang korg bebanyak.
esok akan aku jawab test dgan girangnya :)
L O V E K O R A N G.
















No comments:

Post a Comment