Thursday, October 20, 2011

DAY AT KAMPUS BANDARAYA MELAKA



hello guys.,
dah lama xupdate..bukan ape..busy gilaaa ouh lately ni ( dahla kau beeb,mcm lah vvip sgt)
okay.camni,cerita di kampus baru?nice ;)
mcm2 program dah kena hadap woo.penat?jgn cerita lah.sape2 yg da lame xjumpe aku,jgn tekejut pulak bile tgok aku nnti sbb dah kurus.aww.padahal xde pape pun.gemuk je.okay la kat sini sbb aku xla cultural shock sgt sbb aku pun mmg diberanakkan disini..xde rase pelik pun.hee.tapi kawan2 aku yg lain,korng kuatkan hati,tabahkan iman eh.semoga kite berjaya menghabiskan kite punye degree kat sini ehh ehh.korang jgn sedih2,nnti aku turut sama sedih.kite berjuang jelahh sayanng ye ;)
ini ade some pics yg saya boleh kongsikan sebulan ni..



ambil jubah at shah alam with besties ;)


crazy classmates


dah kurus sikit bukan? ;p

with love ;)
peep&ucu




african.oppsss ;p
wearing african for their major assgment
(exhibition)
"FIGHT FOR HUNGER"






program go green @ uitm lendu
community service



dataran pahlawan
with peep&roro.

ni je laahh yg gatal2 nk upload.aww.sbb dah lame xupdate entry,so update la ni.
bolehh kan?
till then.
love.

No comments:

Post a Comment