Friday, November 25, 2011

VACAY SABAH ;)


hello sabah ;) 11/11/11
hari yg ditunggu2.mmg teringin nak pergi vacation,xksah la mana2
pun, untuk tenangkan fikiran,and akhirnya
dapat pergi Sabah,vacation dgn family kesayangan semua.
best gilaaaaaaa!
pergi 5 hari,smpai kena ponteng class 2 hari.sorry miss and sir ;p
5 hari kat sana,yg sgt pack.jalan sana sini.mkn mcm2 benda tuu.
pelik2,tapi berhati2 jugak sbb kat tmpat org kan.cehh cite mcm jauh nau.
padahal dlm msia lagi tu.
;p

okay smbung, 1st day pergi kaki gunung kinabalu.sejuk gila.lebih kurang mcm fraser hill,tapi lagi sjuk.barang2 kat sana seriously murah gilaa kot.
bermalam di ILP Kota Kinabalu,selama 2 hari.sewa apartment kat situ.selessaaa!

hari kedua, pergi masuk pulau.pergi Manukan Island dengan Mamutik.
selama ni aku tgok kat tv je ikan2 yg berenang dgn tenang bersama kawan2 mereka,
cantik2 dan indah2 sungguh ciptaan Allah.( nmpak x sasatera kat situ ;p )
sempat pergi snorkelling,mula2 mmg la aku dgn akak poyo2 swim nk pergi cari ikan,lepastu guess ape jadi,lepas aku nmpak sekor ikan je,memeyy r aku lari laju laju dalam air sebab geli lahh weh banyak sngat kot leee!lepastu cuba cuba nak gigit aku,tu yg aku pantang tu.


day 3,
pergi check in apartment area KK, Promenade xsilap.
then jalan2 area KK,pergi pasar FIlipine.nak beli souvenir untuk kawan2 semua.
malam tu keluar nk gi makan ikan bakar kat area pasar tu,tapi aku tibe2 balik bilik ajak adik sbb kena cirit birit.aku benci la bila syiuukk2 jalan2,pastu sakit sana,sakit sini.
pisang pun xboleh sebut!

esoknya siap2 nak balik semenanjung..
memang seronok.dua ronok.tiga ronok kat sana.
dengan mak,baba,akak,alem,adik,abg apel,najmi.
fuwahhh.
nanti nak pergi lagi.
ini bukan cobaan.
thank you akak kerana mmberi elaun penerbangan kat saya ;p
sayang semua.

ini ada some pictures masa kat sana.mari mari!



my one and only ;)
kaki Gunung Kinabalu


akak & erin
baru lepas mandi
MANUKAN ISLAND

rendam kaki dengan adik.buang lemak.
HOTSPRING ABD. RAHMAN

tunggu bot lambat naauu
KK


SI KECIK YG NK SNORKELLING JUGEKK.
MAMUTIK ISLAND



nmpak x mak dgn cucunya ada rupa ;p
auumm.hee.


aiskrim around 10 pagi.mase ni sejuk.sental eskerim jugek.
KAKI GUNUNG KINABALU

last one.
gunung kinabalu.
dulu kecik2 belajar sejarah,ni tengok sendiri.
dpt snap mase otw nak ke gunung kinabalu.
memang cantik keindahan Allah. ;)


till then.Love.

No comments:

Post a Comment