Thursday, February 24, 2011

HINDUSTAN.

ahh.kau tak suka hindustan?ade aku kesah?hee.aku suka hindustan.sangat2.
ramai cakap,"ntah ape2 je tgok hindustan.tapi msing2 ade sbb tersendiri kan?so,same mcm aku.aku mmg suka hindustan dari kecik2 lagi.
ergghh.bila cakap pasal hindustan?tgok banyak2 kali pon xpe.aku tak kesah.
orang asek bercerita,post entry baru,kadang2 dorang bercerita pasal artis yg dorg suka,
awal shaari,david beckam,mcm2 laah.tapi xde pon ckp,hritik roshan,SRK,shahid kapoor,amir khan,si rampal,ade tak?takdekan??ni aku dengan besar hatinya nak memeriahkan entry ini.haha
bila bercerita pasal hindustan,cerita pertama?ka ho na pyarr hay.kuch2 ho ta hai.KKKG.boothnath(xtau la eja btol ke x).3 idiots.om shanti om.wahhh!peveret yg tang2 niihh.
haha.aku mmg xbolehh la kalau hritik roshan kalau dah belakon,shahid kapoor lagi la!peghh.SRK?walawehh.haha.
ehem2!bukan aku je yg suke mereka2 ni.aku discover ade mmbe aku rupanya hantu hritik roshan!derr~mmg KAKI dia panjang,memang die TELEBIH 1 jari,mcm BANGLA pon ade.,tapi,ade aku kesah?.tapi naseb baek aku punya kawan yang rupa2nya hantu hindustan.
cetengok cetengok!

jgn cite la aku punya suka kat dorg camana.haihhh.HAHA.

sudah beeb!risau plak aku tetibe,kalau aku bukak sinopsis cerita2 plak.sudah sudah!

No comments:

Post a Comment