Tuesday, April 12, 2011

bila lalu.

tadi,bila lalu. bila lalu depan sekolah, bila masa tu hujan renyai2..dalam perjalanan nak tengok baba kat hospital. aku terpandang padang sekolah; kat kawasan pavillion.ergh.rindduuu zaman sekolah. pejam celik2,dah 4 taun rupanya. erm..mase lalu tadi,aku teringat 1 hari kat sekolah tu. hujan renyai2 jugak,kat pavillion tu jugak,cuma yg membezakan siang dan malam je. aku senyum sorg2 tau.sbb mengimbas kembali saat2 tu. BILA lpak dgn dia,berdua je.borak2 kosong pun jadii.mase tu?haha.aku rasa,aku lahh org yg rase mcm 1 hari nak senyuumm je.sbb dah FLOWERING.okay beeb.kau semakin gedik.HAHA. tapi seriously aku mmg teringat trus.selama ni,bila lalu,xterpkirsgt..arini je..ntah la. mungkin perasaan aku je.yg suka ingat2 bnda2 camtu.eh.hello~flowering kot mase tu,mestilahh ingat!haha. okay.back to my story. perasaan tadi?erm.sedihh,rinduu nak skolah balik..semua laahh.mcm2 ada. tapi xbolehh la beeb,sbb ko dah 4 tahun kehadapan.nk cari doraemon lahhh.bolee? :) sebelum aku merepek lebih jauh lagi.ape kate aku memberhentikan jari2 aku ni dari menaipp.kalau xbhenti ni,mcm2 boleehhh jaddii tauu!wwoo! okay,till then,. saya mahu tidur,esok sudah mahu berangkat pulang ke segamat.nite guyss.

No comments:

Post a Comment