Wednesday, July 27, 2011

"I'd rather look back at my past and say, "I can't believe I did that!" instead of saying "I wish I did that."


harini on je twitter,aku tertarik dgn quotes ni.
sebab quote ni mmg 1 of aku punya prinsip hidup
kenapa?
sebab aku xnak pandang belakang dah,cukup dah masa untuk bersuka ria
zaman xde otak dulu.
bhahaha.
dulu kalau nak dikatakan hidup mcm haram,aissshhh.memang ponn.hahahahha
ye ahh,dulu ntah ape2 je.selekeh bebenor.geli2 je aku nengok semua.sekarang ni amik kau.
bila jalan2 kat shopping complex,tgok budak yg baru nk UP tuhh punya dress up rase cam nk penampar je.
**ehh camtu ke pandangan org pndang aku n the geng dulu?BHAHAHAHHAHAHAHA

MEMANG sumpah la aku xtahan lahh bila tringat dulu2.rase nk hentak kepale kuat2 kat dinding smbil nyanyi lagu BODO BODO.
*lagu ape ntah,janji ade bodo!
HAHA

senang cerita lah
I CANT BELIEVE I DID THAT!

and bila zaman couple2 dulu,yeerrkk.lagi cm yeyekk!hahaha.
*opss bukan nak kutuk anda,ini sebagai motivasi diri.aww.
mau xnye,jalan2 kat KL,omg!kecik lagi lahhh weh mase tu!aduhhhhh.
yg tu lagi satu aku bgi ni :
I CANT BELIEVE I DID THAT!
haaaaa.lagi!

okay okay.cukup cukup!aku dah xlarat nak menyumbat balik hotak ni dgn dholu2 punya cerita.!HAHAHAHA..
yg ni pulak bila zaman sekarang
*acecehh.dholu2 tu zaman rainassance.
(btol ke spelling?ahhh.lantak lah,last aku dgr word tu mase umur 17,SPM,subjek SEJARAH.)

sekarang ni bila tgook envi,dgn orang2 yg dah berumur sebaya dgn kita,aku rasa cam ehh :
I WISH I DID THAT.
inilah sekarang.no past story laah.

cebagi contoh..HA ni.
"gila best mmbe aku dapat dekan,aku make sure aku akan dapt tu jugak camana cara pun"
WHOAAAA!
and i said :
I WISH I DID THAT.
hahaaaaaa

okayy sbelum mengundurkan diri.
kawan2 semua,ingatlah,pandang ke depan.belakang2 ni dah tiada.buang yang lamaaa.yang baru korek2kan.
okaayy bye!
;D

No comments:

Post a Comment