Monday, August 8, 2011

AKU XFAHAM DENGAN ORG YG BERSIFAT DEGIL
okay entry ni aku buat bila aku tertanye2,ehh kau ni apesal degil sgt sedangkan kau dah boleh berambuss dari hidup org.*dimana org2 jenis tersebut hendaklah duduk dikalangan org yg layak dihentak dgn kayak.mampuss kau.
act aku xmcm haaa??sgt sbb aku faham kalau degil dlm bercinta.SEBAB SAYANG.ye lahh.
TAPI mengagak la.org dah buat kau mcm2 pun kau jadi cam pppffttt jugak kenapa?tu degil ke xsedar diri?org dah xnak kan,buat ape nak menadah muka lagi???
memang cukup tebal ke wok muka awk tu??setebal tembok besar china?tidak mungkin.
yg semakin aku hairannya bile org dah tepek kat muka kau sekilo cacian pun kau nak tadah jugak.demmm.kau hati ape??tolongg lahh bagi aku sikit.sebab org mcm kau ni bukan senang nak jumpe.HATI BERBATUKAN ROCK CLIMBING.*fuhh fuhh.
okay,masa menulis dlm keadaan terbengang sudah pun tamat memandangkan azan dah pun berkumandang menandakan untuk subuh dan mula berpuasa ;D
till then. ;)


No comments:

Post a Comment