Tuesday, August 9, 2011

hello blogger ;)
huhh mlam ni aku terasa nak post entry pasal rasa rasa hati(aceceh)
*act ni bukan malam.jam di lappy menunjukkan 3.41 AM.
okay,mari mulakan perbualan saya.

dlm kepala ni ada mcm2 cerita.demn.*nak crita mana 1 niiiii??
okayy yg pertama ;

ada dengan keluarga.yelahh beeb,bila dah dapat buka n sahur dgn family taun ni,kau pulak rasmikan aktiviti singgah sahur.singgah berbuka.semualahh.maaf,nnti hari2 saya dah kat melaka.huhuhuu.tggal 1 month je lagi.12 days after raya ;(

yang kedua ;

cerita pasal saya telah menjadi kuat sikitlaahh dari before ni.sebelum ni cepat sgt rinduu org,
pkir pasal org,walhal die xfikir pun pasal aku..but then aku paling sedihh n sakit hati bila sekarang ni aku tgh rinduuuu dia.ppffttt.(aku ke yg cakap ni?beeb kahh??)demn.xbolehh nk nyorok lahh rasa hati ni.rock mmg rock.tapi hati,ada flamingo main kejar2.

okay,yg ketiga ;

aku rasa happy je bila ada kengkawan yg understandingg gilaa lah.lesbos,BOYfriend,.yess.mereka tulang sumsum saya.huhh.n even sekarang pun saya tgh berchatting dgn one of my lesbo, NAJWA SYAFIQAH.ouhh rinduuu kat semuaa.mahunye xrinduu,bape lame dah x hangout skali.adehh.
dan yg keempat,smbung nnti boleehh?xlarattt!hahaa.japgi kol 5 da kene bangun sahur. ;p
ini ajelah entry untuk pagi ini.akan saya coretkan kemudian.*ade ke org baca?
aahhh...gi lantak la..janji aku mengisi masa kosong.huhuh.

jam sudah mnunjukkan 3.53 AM.masa untuk tidur.selamat malam dunia ;)
see you soon ;)



No comments:

Post a Comment