Sunday, January 9, 2011

dah xde ENAM :)


ouhh.mlm2 camgini mule lah akupk bnde2 yg merepek2.
errm.ini ape yg aku pkir kan.
tibe2 teringat kat sumone neh.die boleh lakatekan special sket sbb die tau tuk menghargai people.respect others.
masuk 2011,da masuk tahun ke 6 aku kawan ngan die.
n smpai tahun ke 6 ni la aku nak kuatkan diri,nak lupakan die,sbb masing2 ade cara hidup msing2kan?so,aku kene follow tat flow.xboleh benci,sbb lagi benci,lagi trukk.so,ape yg perlu aku buat.cool je.ceh.ayat ko nak meletupp je.cool lahh sgat.
xpe la,bia die pegi jauh2,so aku ade sebab tuk maen jauh2 gak.xde la asek tringaatt je.
die suka ckap yg die xde pape,dari segi study level or future life die.aku kdang2 marah jugak la bile die ckp camtu,sbb terlalu merendah diri..,tapi setiap manusia ade hak untuk buat keputusan sendiri,nak ckp pape pon xpe,sbb tu dari rohani dorg,yg kite ni,even kdang2 saket ati,diamkan je.sbb ade rase "value" hormat ke atas org laen.kan?
so,kalau die boleh,aku pon kene buktikan aku pon bolehh.tok kejar mse dpan aku.
untuk die,jgn cepat give up dlam pape pon..ape yg dibuat pon,mesti ade akhir die.kan?jgn merendah diri sgt.nnti org maen2kan.
from 1st to the 5th,and there's maybe no 6th,.aku kene belajar untuk jadi yg terbaek.pandang ke depan.pedulik ape org nak kate.biar rasa sendiri.sampai bila2 pon.

No comments:

Post a Comment