Sunday, January 9, 2011

MUTIARA 341

PEEP&BEEB.
rumate kesayangan saya



ape yg aku harapkan,terjadi jugak.
seriously gile bes laahh for final year,aku stay dlm bilik yg same.ouhh.dari sem 1 smpai sem 6.
heeh :)
even bilik aku level 3,tpi aku sayang bilik tu.aku jaga dia baek2.
lagi yg bes nye,aku still dgn roomate kesayangan aku,PEEP!
yeaah!hee.
MUTIARA341,akan ku jaga kau baek2.ye la..mane xsayang,rumate pon dah mcm2 jenis org tukar tau.tpi sem ni baru aku dapat adek bilik.
welcome MIRA!jgn risau,kami xkan buli kamu.hee.
semoga kamu menjage bilik ini dengan baek.
ouhh?aku xpndah2 bilik?so?xpela,blaja biase2 ekot kemampuan sndiri xpe kot :).pape pon,yg paling pnting,keseronokkan idup dikampus ade kat bilik tu n environment diaa.
bialah jadi insan biasa,dari yang berpura-pura,seperti dia ada segala galanya.
hidup kalau ego dan sifat belagak tu letak kat kaki x ape kot,jnji yg baek2 lebih dari atas kepala.



























No comments:

Post a Comment