Saturday, May 19, 2012

Happy Bornday Nur Habibah Najwa Abidin!




                                                                         -SHE'S 22!-

Saya terlambat untuk mengupdate blog okay.bukan apa,bila sibuk sangat sekarang ni,sampai dah lama tak jadi “gila blog”

Btw saya dah genap 22 tahun!yess dah terlebih besar!yes yes yes!alhamdulillah! Allah masih panjangkan umur saya.

Malam birthday,which is tepat je pukul 12 mlm, 5 may 2012, dapat mesej yg banyak banyak dgn 130 wishes dekat FB!yeayy!berjaya dib alas 1-1 sebab kita kena hargai org yg menghargai kita.right?
Suddenly mlm tu jugak  peep dgn ucu bwak masuk JCO satu kotak and hadiah and nyanyi2 lagu birthday.i got 2 tudung yg sangat cantik! With the card with wishes :

Noor Afifah Saari : “Semoga yang Cantik Sentiasa Bersama Awak”
Nurul Haslinda : “Semoga Cepat2 mendapat jodoh..n sihat sihat selalu..sayang kau banyak banyak..”



                                                                            nyummy!


Dorang sweet kan?hee.Thank you love.tanpa korang,kekuatan aku mungkin berkurangan. Syang korang banyak2. thank you for your loves toward me. This 28 june genap 4 tahun kita berkawan.aku harap our friendship will last forever.

5 may pagi pagi tu mak balik Melaka. Even xsempat nak sambut, the important thing is, emak ada di sisi masa birthday saya. ILOVEYOU MOM.kak amy pun ada tau! And hari tu jugak sedih sikit sbb xdapat sambut dgn baba, sbb baba masih warded lagi. Aku kena bersabar. That beautiful day will come to you dear ;)

Esoknya, reen, my new lovely classmate belikan my fav cakes, chocolate fudge and blueberry cake.sedap mcm bangang.ni bukan main-main punya sedap tau. Dengan card birthday wishing semoga persahabatan ini diredhai. Last card tu tulis from : Reen and Ronaldo.husband die katenye.ye reen.emm.tapi lepasni dah tukar kan jadi reen dan syamim ;p ilove you lah mok mok mok!

Then, after 2 days; 7th may, I got birthday surprised from besties, Azam, Ain, Peep, Linda, Acong. Sekali dgn Pejal,because of his birthday in on 7th may tu.Damn!aku sayang korang lah! Celebration at The Library,Melaka dgn live band which the vokalis with great voices! Some very nice cakes, candle, and surprisingly band tu nyanyi lagu birthday! Awesome gila okay. Dalam 2 jam dekat situ, then kita pun balik..
This was a great year and I will celebrate it with my besties cuti seminggu ni.tunggu aku tau!
Thank you very much everyone. Love,beeb.


No comments:

Post a Comment