Saturday, May 19, 2012


A WEEK TO GO!

Seminggu lagi cuti dah!tapi cuti 10 hari je.okay jugak lah dari takde.dah sebulan xbalik.ni nak balik jugak tengok baba.anak mana yang tak sedih bila dengar suara baba tahan sakit.even baba dah 6 bulan keluar-masuk hospital,tapi hati ni kena terus kuat.mungkin ni hari aku,insyaAllah aku dan keluarga boleh harungi.
Lepas 1-1 masalah dapat diselesaikan.Alhamdulillah.keluarga aku diberikan kekuatan yg luar biasa,walaupun kadang2 kami hampir terjatuh,nak berserah kepada NYA je.tapi dgn kekuatan semua org,kami berjaya harungi bersama.

Aku bersyukur ada keluarga,kawan2,kehidupan yang buat aku rasa bersemangat yg hidup.classmates yg meriah,even sometimes ada yg berkecil hati je antara 1 sama lain.tapi korg kena ingat, MAN ARE FROM MARS, WOMAN FROM VENUS. Aku cuba nak merapatkan silaturrahim antara kitorg.alhamdulillah,ada yg berjaya,ada lagi yg lain dari yg lain. Besties pun sayang aku banyak.hell aku rindu korang. Sebulan tak jumpa.tak lepak.sorry,aku busy kengkawan,commitment pada keluarga. Dear besties,doakan aku kuat! ape2 pun aku sayang korang semua okeh. ;)

Ni nak cerita pasal aku punya miracle. Eh eh eh.kemain kalau teserempak kat mana2,jantung laju je.eee.gelilah nur habibah najwa bile kau menggedik2 ni. Tapi ni bukan cobaan,bukan main2,betul2 punye. Dah lama tak rasa mcmni oiii.nasib baik baba,emak,akak cakap relax dulu,habiskan degree.hidup ni panjang lagi.bahagiakan mak n baba dulu,keluarga,baru diri sendiri. Kalau tak dah lama aku terjah kau tau tak.Tapi kenapa aku kena jumpa kau sekarang?KENAPAAA?damn.lepas 5 years xde org boleh pecahkan rekod,then suddenly kau senang2 je datang pecahkan rekod. Kau ni Thor ke? ;p IM DELETING YOU. Delete delete delete!jangan BACKSPACE!okay dah dah.biar cite kau ni pegi mcm tu je.
Ni cerita pasal perangai. Aku ni mmg bukan org yang jalan kepit kepit, cakap perlahan,ketawa tutup mulut, suara lembut, duduk bersimpuh, org yang gemuk kedempol,muka takdelah hodoh sangat,tapi aku bersyukur punyai kesempurnaan. Sepanjang 22 tahun ni, ni lah aku :




                                                 ni hah NURHABIBAHNAJWA.so apehal?


·         Jalan bersepah
·         Cakap kuat gila,bak kata mak sampai tingkat 11 pun dengar
·         Ketawa sampai Nampak anak tekak
·         Suara kadang2 mcm big show
·         Duduk mmg bersepah kalau ada duduk kuak lentang,dah lama buat
·         Gemuk
·         Ganas
·         Bermuka-muka tu apa?hell no.


Ni lah yg aku berjaya concludekan. Summarization of NUR HABIBAH NAJWA. So? JANJI aku xkacau orang,Nampak bodoh kadang2 sbb nak bagi orang lain happy. Aku suka tgok org bahagia, sbb tu lah punca aku bahagia. Aku memang xreti langsung nak behave. SO lagi?kau xberhak nak judge aku okay ;)
Finally habis dah pun apa yang bermain2 kat kepala aku ni. Esok lusa ada yg baru lah ni.merepek2,tak pernah habis dengan drama kau kan beeb ;p people ada hak untuk luahkan dekat mana2 medium pun,so, Term and Condition Applied okay readers ;)

1 comment: