Saturday, May 19, 2012

I MISSED MY TEAMATE.

last week berakhir sudah JUNIOR MEN ASIA CUP yg berlangsung di stadium hoki Bukit Serindit,Melaka. semua perlawanan,alhamdulillah dapat tengok,tapi 1 je game terlepas, MSIA VS KOREA.but its okay,janji boleh tgok final. and alhamdulillah,after 25 years,malaysia pecah rekod dapat pergi world cup lepas ni.
tapi disebalik keseronokan menonton hoki tu,ada sebak dekat hati ni,sebab rindu team uitm johor.rasa mcm nak jumpa dorang sangat2.how are you guys?perform well.u gonna missed the moment.believe me.
dan akhirnya lately aku asyik membelek2 gambar hoki dari 4 tahun lepas which was from 18 year old,till im 21. tapi lepas dah sambung ni,my present campus xde sport,kalau ada,kena pergi lendu.effort tu ;( ni some pictures yg buat aku betul2 rindu dekat my sisters n brothers.





                                   my gojes coach!

betul2 rindu masa ni.good luck UITM JOHOR. all the best!I always pray for you!

No comments:

Post a Comment