Monday, September 5, 2011

next.

after long break.fuhh.5 hari je tggal.okay.meh aku kira2 berapa lama aku cuti..bila ditolak tambah..-+-+-+-+-+-+@#$%^&*()(*&^%$#@#$%^&*(*&^ TOTAL CUTI = around 115 dayss AKU DEKAT RUMAH.lamaaaa lah mangkuk!bina badan lah haii.memang aku da nmpak hasilnya.peewwiitttt.semakin besar dan chomell.

bila awal2 cuti dulu bukan main semangat lagi aku nak gi class..tapi bila dah tggal xsmpai seminggu mulalahh perasaan mcm tapir tenuk semua keluar.kenapa cuti tggal ni je?alahai.ni lah manusia.payah nk bersyukur.

by this monday,mulalahh hari2 dgn pembelajaran.hello melaka ;) again again again.padahal aku baru je balik dari malaka kelmarin. ;) xpe2..tnah tumpah darahku.aww.
n after this mula lah bizi dgn assgnment,test,kuiz,class,final.argghhhh.jgn lah otak ni beku sbb lama sgt xdiisi..

selamat tinggal putrajaya ;( i'll see you while weekends je lepas ni.tu pon kalau mak balik melaka,mmg xdapat lahh nak balik putrajaya.
semoga saya kuat menempuh hari2 yg baru,thanks GOD.


love ;)

No comments:

Post a Comment