Wednesday, September 14, 2011

hello peeps..
since minggu pertama dah bermula,rasa mcm nak maki semua org!penat gile lah wehh!
everyday ade talk,talk,talk.dgn kesabaran aku kene ada untuk menghadap PMP2 yg gila kuasa tahap ketiga.xde lah,aku faham kau pembantu mahasiswa,tapi mengagak la,nak maki sana sini,kau faham x kitorg bukan budak sekolah?? (act nk tulis blog bukan nak mrh,tapi mcm ter) haihhhh.
okay smbunngg.pastu mulalah masing2 nk berangin bila keadaan genting.

okay enaf pasal PMP bende sume tu.

1st week kat sini?xde la rasa janggal sgt..sbb tanah tumpah darahku kan.heee.semuanya berjalan dgn lancar..tapi yg xbestnye,class aku tiap2 hari habis malam.pastu start tgahari.aku xmcm haa?pagi tu aku nk buat ape?(cehceh.mcm la bangun awal) act aku sendiri xfaham mcmanae nak baca jadual ni.;P

xpe,nnti lame2 sure xrse pelik sgt dgn jadual tuu.ape2 punn adapt dgn envi baru,org baru,semua kene ade kekuatan.,.semoga aku kuat!yelahh kau.merepek2 hebat.

memandangkan jam dah menunjukkan pukul 11.30 am,maka aku mahu siap2 mencantikkan diri untuk ke class.class pertama lah katakan,semangat lebihh la.haha.see you soon.

beeb.

No comments:

Post a Comment